Istoric
1994
Pe 1 Iulie, Ana și Cornel Paraschiv pun bazele companiei, care făcea pe vremea aceea comerț cu animale.
1996
Ana și Cornel debutează în activitatea de abatorizare.
1998
Deschidem primul magazin Ana și Cornel la Mizil.
1999
Începem să comercializăm carne tocată și carnați afumați la foc de lemn, rumeguș și mălai.
2001
Producem primul salam de vară de la Ana și Cornel.
2002
Deschidem al doilea magazin propriu și ajungem de la 4 la 18 sortimente de preparate din carne.
2003
Deschidem două noi magazine și trecem la un sistem de producție semi-industrial, în urma investițiilor făcute in fabrică. Ajungem la o echipă de 47 de membri și o cifră de afaceri de 21.844 de lei.
2004
Facem tranziția de la carne proaspătă la preparate - majoritatea produselor noastre sunt acum mezeluri pregătite și livrate de o echipă de 264 de oameni.
2005
Accesăm fonduri europene pentru construcția unei noi fabrici cu capacitate anuală de 20 de mii de tone și incheiem capitolul activității de abatorizare.
2006
Carmina Paraschiv preia management-ul companiei și începem investițiile în marketing sub bine-cunoscuta platformă de comunicare " De la Ana și Cornel - Mezeluri de familie".
2007
Mutăm întreaga activitate a companiei în noua fabrică, extindem cu 30% portofoliul de produse, lansăm gama de carne refrigerată în magazinele Ana și Cornel și obținem certificarea IS09001.
2008
În timp ce continuăm să investim și să optimizăm activitatea noii fabrici, ajungem la 21 de magazine proprii și o echipă de 594 de membrii.
2009
Obținem certificatul 14001 pentru sistemul de management al mediului.
2010
Deschidem un număr de 20 de magazine noi și suntem întreprinderea din industria alimentară de pe locul 2 la nivel național și de pe primul loc din județul Prahova.
2011
Deschidem depozitul logistic din Bacău și modernizăm secția de ambalare astfel încât putem fi mult mai flexibili privind gramajele și ambalările individuale.
2012
Implementăm coduri de bare și cântărirea automată a amblajelor colective (pachet și ladă).
2013
Ajungem la 69 de magazine proprii și inițiem prima colaborale cu un lanț internațional de supermarket-uri.
2014
Atingem excelența operațională prin implementarea integrată a sistemului SAP în toate ariile de activitate administrativă și de producție.
2015
Deschidem depozitul logistic de la Constanța, obținem certificatul Best Buy pentru cel mai bun raport calitate/preț șă atingem un număr record de 93 de magazine proprii.
2016
Construim un nou depozit logistic la Mizil în valoare de 1,5 milioane de euro.
2017
Modernizăm corpul administrativ al sediului din Mizil și reînnoim complet parcul auto.
2018
Deschidem noi puncte de lucru în București și în Frâncești, creștem numărul de clienți cu 40% , modernizăm și automatizăm secția de răcire intensivă din fabrica noastră.
2019
La 25 de ani de la înfințarea companiei, atingem un grad suficient de maturitate organizațională astfel încât să facem tranziția către brandul corporate Carnia.
Dezvoltăm în continuare Ana și Cornel cu brand de produs și brand de retail.
Dezvoltăm în continuare Ana și Cornel cu brand de produs și brand de retail.