Compania noastră lansează Campania de fidelizare clienți, campanie ce are ca obiectiv principal loializarea clienților. Clienții noștri vor face cunoștință cu noul card de fidelitate, având denumirea "Portofelul de Puncte".
Acesta va fi implementat în magazine cu posibilitatea de a fi folosit de către cllienții noștri și de a acumula puncte la achiziționarea de produse.
Una din misiunile brand-ului Ana și Cornel este de a oferi experiențe de calitate clienților. Inițiativele noastre în acest sens justifică relația de încredere pe care o avem cu ei.
Campania de fidelizare răsplătește clienții loiali cu o serie de beneficii, precum :
- acumularea de puncte la fiecare cumpărătură în valoare de 20 de lei
- puncte cadou de ziua lor
- acces la promotii si reduceri exclusive
- clientii au posibilitatea sa aleaga, cand vor sa achizitioneze produse cu punctele acumulate, in loc de bani
- sunt primii care afla de campaniile, concursurile si produsele noi.
Tot ce trebuie sa faca clientii este sa foloseasca “ portofelul de puncte ”, la fiecare cumpărătură în magazinele noastre, pentru a acumula cât mai multe puncte.
Deoarece lucrurile bune vin ușor cu “Portofelul de puncte” , am adunat la un loc toate beneficiile de care clienții noștri se pot bucura oricând: reduceri speciale, puncte bonus și promoții personalizate.
Cu ocazia introducerii “Portofelului de puncte “, compania Carnia, va lansa o campanie integrată de comunicare, care va acoperi atât zona in-store, cât și canalele de comunicare externe ale companiei prin expunere pe toate mediile de comunicare.
Toate acestea se întâmplă pentru că lucrurile bune vin ușor, iar cumpărăturile la Ana și Cornel sunt și mai avantajoase datorită “Portofelului de puncte “.
Carnia este un brand românesc cu o experiență de peste 25 de ani în producția și prelucrarea cărnii, retail și logistică.
Cu o tradiție de peste 25 de ani, compania Carnia se situează constant în topul celor mai importante companii producătoare de mezeluri din Romania, având o capacitate de producție de 20.000 de tone anual, 800 de angajați și o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro.
Regulamentul poate fi consultat la urmatorul link.