Solidaritatea și responsabilitatea au sens când se materializează în fapte concrete, fără a mai fi doar simple cuvinte. De la începutul acestor evenimente excepționale ne-am străduit să dăm sens acțiunilor noastre.
Implicarea, devotamentul și grija pentru cei din jur ne-au ajutat să fim prezenți și implicați nu doar în această perioadă, ci în fiecare zi. În acest context, am lansat campania “Vara asta, fiecare cu grătarul lui “, campanie pe care am lansat-o în data de 01.05.2020 și care se desfășoară pe o perioadă de 4 luni.
Compania Carnia, susține sistemul medical din România, prin donarea unui procent de 2% din încasarea fiecărui produs participant în campanie. Prin desfășurarea campaniei, am reușit să strângem în luna mai, suma de 26.512 ron, sumă care va fi donată pentru vindecarea și sprijinirea sistemului medical din România. Suntem și vom fi în continuare alături de cei care au mai multa nevoie de sprijin și susținem cauze de implicare socială. Ne mândrim cu valorile noastre și încercăm mereu să ne implicăm în comunitățile în care activăm. De peste 10 ani ne implicăm în viața comunității prin proiecte de responsabilitate socială, scopul nostru este acela de a contribui în mod eficient la îmbunătățirea calității vieții comunităților din zonele în care ne desfășurăm activitatea. Carnia este brand-ul care creează produsele Ana și Cornel și operează magazinele cu același nume, având o experiență de peste 25 de ani în producția și prelucrarea cărnii, retail și logistică. Cu o tradiție de peste 25 de ani, compania Carnia se situează constant în topul celor mai importante companii producătoare de mezeluri din România, având o capacitate de producție de 20.000 de tone anual, peste 800 de angajați și o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro.